توضیحاتی در مورد قفل TSA !

در تمام دنیا هنگامی که شما با هواپیما سفر میکنید٬فرودگاه ها پروتکل هایی را رعایت میکنند. این پروتکل ها شامل چک کردن چمدان ها هم میشوند.

بررسی چمدان ها معمولا با دستگاه های مخصوص صورت میگیرند و نیازی به باز کردن آنها نیست. اما برخی اوقات برای رفع هر گونه شک و تردید٬مسوولین اقدام به باز کردن چمدان ها میکنند.

با توجه به این که همه چمدان ها از سیستم قفل سرزیپ برخوردارند٬در نتیجه باز کردن چمدان بدون آسیب زدن به آنها عملا ممکن نیست.

فایده قفل TSA چیست ؟

در بدنه قفل TSA علاوه بر سه شماره کد مورد نظر شما یک ورودی کلید طراحی شده است. پلیس فرودگاه در برخی از کشور ها این کلید را به همراه دارند تا در صورت نیاز٬ بدون آسیب رساندن به چمدان آن را باز کنند و بررسی چمدان را انجام دهند.

قفل TSA در چه کشور هایی کاربرد دارد ؟

اولین کشوری که سیستم TSA را در فرودگاه های خود برقرار کرد ایالات متحده بود اما این روز ها برخی کشور های پیشرفته دیگر هم سعی میکنند برای بالا بردن رضایت مشتری از این سیستم استفاده کنند و به خاطر شک های بی مورد آسیب مالی به کسی وارد نکنند. این کشور ها عبارتند از: کانادا٬ژاپن٬فنلاند٬نروژ٬دانمارک٬چک٬آلمان٬اتریش٬بلژیک٬هلند٬سوویس٬کره جنوبی و نیوزلند.

البته استفاده از این نوع قفل برای دیگر کشور ها نیز مانعی ندارد ولی عملا برای پلیس فرودگاه با قفل ساده تفاوتی ندارد.

تغییر رمز قفل ها در مقاله ای جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چگونه بفهمیم قفل چمدانمان TSA است ؟

با توجه به این که TSA یک برند ثبت شده است و بنا بر قوانین کپی رایت کسی حق ندارد از لوگوی این برند سو استفاده کند٬شما میتوانید با نگاه کردن به قفل چمدان و مشاهده لوگوی لوزی شکل TSA که در ابتدای همین مقاله قرار دارد به تی اس ای بودن قفل چمدانتان پی ببرید.

در حال حاضر بهترین و گرانترین قفل چمدان موجود در بازار TSA است که میتوانی آن را به صورت جداگانه نیز تهیه بفرمایید.

چگونه یک چمدان خوب بخریم ؟!
نحوه تغییر رمز قفل سرزیپ چمدان !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
بستن علاقه‌مندی
بستن اخیرا مشاهده شده
مقایسه محصولات (0 محصولات)
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
دسته بندی ها